lørdag 20. mars 2010

- tårer?

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
ph_cecekaa

Du når meg ikke til sokkene en gang, toget ditt har faktisk gått.
Du skrev sangtekster om hvor mye du elsket meg, og etterpå knulla du venninnen min. Skrev du teksterr til de andre jentene også? Spilte du for dem, slik du gjorde for meg? Kysset du dem slik du kysset meg? Var jeg ikke nok for deg? Mente du noen gang det du sa til meg? Det kan jeg vel aldri få vite. Hvorfor se seg tilbake når det ikke er noe vakkert å se? Da gjelder det bare å holde blikket på veien og fortsette fremover. Opp med hodet, så jeg kan se veien skikkelig. Pust inn. Det er tross alt jeg som går med hodet høyt hevet ut av dette.

Sinnet mitt ovenfor deg, blir til sinne ovenfor meg selv. Du er såret sa du? Ja, det gir det helt klart retten til å såre andre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar